Bezorgopties

Bezorgopties

 

Veel gestelde vragen over bezorgen
1. Wat zijn de bezorgkosten?
2. Tot waar kan de bezorger mijn bestelling afleveren?
3. Wat is de levertijd en op welke dagen worden bestelde producten bezorgd?
4. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben terwijl de bezorger langskomt?
5. Hoe is mijn bestelling verpakt?
6. Hoe wijzig ik de dag van aflevering?
7. Is het afhalen van artikelen mogelijk?
 

1: Wat zijn de bezorgkosten?

Bestellingen boven de € 595,- worden gratis in Nederland (m.u.v. Waddeneilanden) bij je thuis afgeleverd. Onder dat bedrag worden voor bestellingen van sedum materialen € 59,- gerekend. Voor leveringen met een tijdsindicatie van 2 uur wordt € 29,- extra in rekening gebracht. (hier kunnen geen garanties aan ontleend worden)

Voor bestellingen van enkel toebehoren zoals bijvoorbeeld sedum bemesting wordt er € 8,95 in rekening gebracht per bestelling.  

 

2: Tot waar kan de bezorger mijn bestelling afleveren?

Wij bezorgen in heel Nederland, aflevering op de Waddeneilanden is op aanvraag. Tevens kunnen wij op aanvraag het transport naar België of Duitsland verzorgen. Vermeld bij de aanvraag altijd je postcode.

Aflevering van het groen dak lichtgewicht systeem:
Dit wordt altijd afgeleverd met ‘groot transport’. De pallets worden op de meest dichtstbijzijnde plaats afgeleverd. Dit is altijd in overleg én ter beoordeling door de chauffeur. De chauffeur verplaatst de pallets middels een ‘kooiaap’ of ‘pompwagen’ en zal de materialen niet handmatig verplaatsen.

Aflevering van groen dak toebehoren:
Dit wordt meestal afgeleverd met ‘normaal transport’ door TransMission. De bestelling wordt tot de deur afgeleverd en afgegeven. Indien je niet aanwezig bent wordt de bestelling óf bij de buren aangeboden óf de volgende dag nog een keer aangeboden. Ook kun je middels een track & trace link een nieuwe bezorgafspraak maken.
 

3: Op welke dagen worden bestelde producten bezorgd?

Bestellingen van het groen dak lichtgewicht systeem:
Wij leveren je bestelling normaal gesproken binnen 3 werkdagen tussen dinsdag en vrijdag en 7:00 – 17:00 uur. Op maandagen worden er geen bestellingen afgeleverd. Je kunt gemakkelijk een specifieke leverdag en tijd aangeven in ons bestelsysteem.

Voor tijdleveringen met een tijdsindicatie van 2 uur rekenen wij € 29,-. Dit is een service en kunnen geen rechten aan ontleend worden bij vertragingen.

Schema besteldag en leverdag:
Bezorgtabel GroendakOnline.nl

Je kunt je bestelling tot 48 uur van te voren wijzigen. 

Bestellingen van groen dak toebehoren:
Wij leveren toebehoren zoals sedum bemesting, dakafvoeren, etc. van maandag t/m vrijdag af.

Bestellingen vóór 14:00 uur worden de volgende dag afgeleverd door TransMission. Je krijgt op de dag van aflevering een track & trace mail waarin je je bestelling kunt volgen.

 

Sylvia

Staat jouw vraag er niet tussen?
Ik, Sylvia, help je graag verder!

4: Wat gebeurt er als ik niet thuis ben terwijl de bezorger langskomt?

Aflevering van het groen dak lichtgewicht systeem:
Het makkelijkst is als er iemand aanwezig is op het moment van bezorgen om een locatie aan te wijzen. Indien dit niet het geval is, overleg dan telefonisch met ons of met de chauffeur waar je het gelost wilt hebben.

Aflevering van groen dak toebehoren:
Dit wordt meestal afgeleverd met ‘normaal transport’ door TransMission. De bestelling wordt tot de deur afgeleverd en afgegeven. Indien je niet aanwezig bent wordt de bestelling óf bij de buren aangeboden óf de volgende dag nog een keer aangeboden. Ook kun je middels een track & trace link een nieuwe bezorgafspraak maken.


5: Hoe is mijn bestelling verpakt?

Bestellingen van het groen dak lichtgewicht systeem:
Het Groen dak lichtgewicht systeem wordt meestal geleverd op blockpallets van 130x110 cm. Hier zit geen statiegeld op en kunnen niet retour worden genomen. Je dient de bestelling zelf af te stapelen en er voor te zorgen dat deze op de uiteindelijke verwerkingsplaats komt.

Bestellingen van groen dak toebehoren:
Sedum toebehoren worden doorgaans geleverd in bijvoorbeeld een kartonnen doos of een andere verpakking wat er voor zorgt dat er geen beschadigingen kunnen ontstaan.

6: Hoe wijzig ik de dag van aflevering? 

Bestellingen van het groen dak lichtgewicht systeem:
Het kan natuurlijk zijn dat je planning wijzigt. Mocht dit het geval zijn dan kan dat bij een bestelling van het lichtgewicht systeem in een werkweek uiterlijk 48 uur van te voren. In de meeste gevallen kunnen wij dan nog de planning omgooien, echter zijn wij afhankelijk van de kwekerij.

Bestellingen van groen dak toebehoren:
Groen dak toebehoren worden per pakketdienst geleverd, mocht je niet aanwezig zijn dan wordt het óf bij de buren afgeleverd óf je kunt een nieuwe aflever dag afspreken met ons of de bezorgdienst.

7: Is het afhalen van artikelen mogelijk?

Ja, dat is geen enkel probleem. Je kunt gewoon, wanneer we open zijn, langskomen. Onze medewerkers zullen je dan ondersteunen met het inladen van de artikelen. 

Een fijne service van GroendakOnline.nl